Home

Khasiat Pegaga

Agen anti penuaan iaitu melambatkan proses penuaan. Mengurangkan stress dan mengurangkan tekanan darah tinggi. Mempercepatkan proses
penyembuhan luka. Menjana kecerdasan minda & meningkatkan daya ingatan. Mencegah nyanyuk bagi warga emas. Menajamkan fikiran di kalangan kanak-kanak dan dewasa.

Khasiat White Coffee

White Coffee bukannya Kopi Putih di mana biji kopinya berwarna putih selaras dengan nama Kopi Putih, tetapi sebenarnya biji kopi berwarna coklat keperangan di panggang separuh masak dengan marjerin maka terhasil warna yang agak sedikit pucat keputihan.
Biji Kopi di panggang dengan suhu yang agak rendah bagi mengurangkan rasa pahit dan mengurangkan kafein. Biji Kopi mempunyai banyak jenis, namun yang sangat popular dua jenis yang sering di gunakan di pasaran iaitu Kopi Arabica dan Kopi Robusta. Namun kedua-dua jenis kopi ini mempunyai perbezaan yang tersendiri.
PERBEZAAN KOPI ARABICA DAN KOPI ROBUSTA
Kopi ARABICA merupakan kopi yang agak mahal dan kurang cafein berbanding Kopi Robusta. Dimana ARABICA kandungan kafeinnya 1.5% manakala ROBUSTA 2.7%.
Dalam bidang perindustrian rata-rata pengeluar kopi lebih gemar menggunakan KOPI ROBUSTA kerana harga nya lebih murah berbanding ARABICA, tetapi rasanya lebih pahit dengan KOPI ARABICA. Kopi ARABICA rasanya lebih enak, kurang pahit dan hanya pengeluar kopi yang utamakan rasa dan kualiti akan memilih KOPI ARABICA.
INFO PENGEDAR
INFO OEM
MENU KAMI

Testimoni

Saya pengidap migraine tegar. Tapi setelah mengamalkan Kopi Pegaga, kini Alhamdulilah 90% migraine saya sembuh.

Zaleha Ahmad

Lepas minum kopi Ting-Ting, Alhamdulillah tak penat dan sentiasa aktif. Saya minum kopi ni waktu sahur. Alhamdulillah tak rasa lapar dan dahaga langsung.

Eyta

Saya minum kopi ni lepas bersalin czer hari tu. Kopi ni melancarkan darah masa dalam pantang. BAdan sihat je. Susu pun banyak.

Rozi Mohd Isa

Adik-beradik kitorang semua minum. Badan sihat bertenaga luar dan dalam. Memang best lah !

Fauziah

Saya jumpa seorang ibu baru bersalin kat klinik kesihatan. Saya tengok baru sebulan pantang dah kurus. Saya tanya, rupanya dia amalkan Kopi Pegaga Latifah Omar.

Pengguna

Saya selalu minum Kopi Jamu Perawan waktu petang lepas balik kerja. Badan rasa fresh dan bertenaga. Hilang penat kat pejabat tu.

Akma

Instagram Feed

This error message is only visible to WordPress admins

Error: Access Token for latifahomarhq is not valid or has expired. Feed will not update.

There's an issue with the Instagram Access Token that you are using. Please obtain a new Access Token on the plugin's Settings page.
If you continue to have an issue with your Access Token then please see this FAQ for more information.